HIP ORGNL Social Consultancy

Briefing HIP ORGNL wanddecoraties

Voor de social media campagne van het merk HIP ORGNL waren er diverse doelstellingen gesteld, waaronder het vergroten van de followers-base op Instagram, het bedenken van nieuwe effectieve acties en het tot stand brengen van succesvolle samenwerkingen met influencers om zo meer bereik en awareness onder de doelgroep te creëeren.

Uitwerking

Voor deze campagne zijn er diverse creatieve acties bedacht om de gestelde doelstellingen te behalen. Zo zijn er strategieën uitgerold om de volgers toe laten nemen met o.a. direct mailings in de vorm van ludieke ansichtkaarten met unieke (hash)tags voor de klanten, giveaways (winacties) en het geven van eenmalige kortingscodes in een modern én aansprekend jasje. Daarnaast zijn er aan het bedrijf handvatten gegeven om samenwerkingen met influencers tot stand te brengen: van het selectieproces tot en met de uitvoering. Hierbij is er een training gegeven in o.a. onderhandelingstechnieken en het interpreteren van specificaties van de influencer. Als resultaat zijn er meer dan 25 succesvolle samenwerkingen geweest met sterke influencers, hebben diverse creatieve acties effectief bereik gehad onder de doelgroep, zijn de volgers van de Instagrampagina van HIP ORGNL binnen een jaar gegroeid met 12.000 personen en heeft het bedrijf de nodige up-to-date kennis om hierin verder te ontwikkelen. Mede door deze werkzaamheden groeit het bedrijf nu harder dan ooit tevoren.  

 

Wil je weten wat J’Agency voor jou kan betekenen?

© 2023 JAYGENCY. All rights reserved  |  Development by Vink Creative