Case Chateau Meiland

Briefing Talpa

Maak een crossmediale campagne strategie: Chateau Meiland voor de Televizier-Ring

Uitwerking

Nadat Chateau Meiland in de Top 10 terecht was gekomen voor de Televizier-Ring is er een plan en strategie gecreëerd om het programma op nummer één te laten eindigen. Een uniek onderdeel van het plan was om kijkers niet moe te laten worden van alle wervingsfilmpjes. Zo hebben we in de aanloop van de avond alleen maar leuke fragmenten laten zien als wervingsactie, zonder een call to action.

Op de dag zelf vond er een influencers-actie plaats samen met diverse grote televisie- en radiozenders zoals, SBS6, Net5 en Veronica. Door een strategische online marketing campagne neer te zetten en de gunfactor op de familie te houden won SBS6, na 13 jaar, voor de tweede keer de Gouden Televizier-Ring met Chateau Meiland.

Wil je weten wat J’Aygency voor jou kan betekenen?

© 2023 JAYGENCY. All rights reserved  |  Development by Vink Creative