Gladskin influencer campagne

Briefing Gladskin

Na een succesvolle samenwerking met Gladskin voor de Shaving Irritation lijn, heeft Gladskin ons nogmaals benaderd om de krachten te bundelen voor een nieuwe campagne. Het doel van de campagne was om met behulp van influencers meer awareness te creëren rondom de nieuwe Acne gel van Gladskin.

Uitwerking

In de zoektocht naar passende influencers werden uiteindelijk zeven inspirerende vrouwen gevonden die zelf ook last hebben (gehad) van acne. De influencers en hun doelgroep (o.a. jongvolwassenen met een gevoelige huid) sloten naadloos aan bij de doelstellingen en visie van Gladskin, ondanks dat wij heel specifiek en selectief te werk zijn gegaan in het vinden van de juiste kandidaten. De vrouwen hebben het product een aantal weken mogen testen om zelf te ondervinden wat de Acne gel van Gladskin met hun huid doet. Alle zeven dames waren zeer onder de indruk van het resultaat en hoe de gel de huid verbeterd. Wij zijn blij dat we de verbindende factor mochten zijn tussen Gladskin en de influencers. Door de krachten tussen ons, het merk en de influencers te bundelen hebben wij opnieuw een succesvolle campagne opgezet!

 

Wil je weten wat J’Agency voor jou kan betekenen?

© 2023 JAYGENCY. All rights reserved  |  Development by Vink Creative