Gladskin influencer campagne
Briefing Gladskin
Om meer awareness te creëren voor de Shaving Irritation lijn van Gladskin, zocht het merk drie mannelijke influencers met huidirritaties om zo hun producten te promoten.
Uitwerking
In de zoektocht naar passende influencers werden uiteindelijk zeven geschikte en sterke kandidaten gevonden. De influencers en hun doelgroep (o.a. jongvolwassen en verzorgde mannen) sloten naadloos aan bij de doelstellingen en visie van het merk. Doordat de matches met het merk zo goed waren heeft Gladskin zijn campagne verder uitgebreid van drie naar zeven influencers.
De mannen hebben het product getest en hebben dit gedeeld met hun volgers. Omdat de influencers al last hadden van veel scheerirritaties kwam de boodschap en het productgebruik nog authentieker, ofwel geloofwaardiger over. Ze waren oprecht enthousiast over het product. Hierdoor hebben de meeste influencers ook meer content geplaatst dan afgesproken. Kortom, een win-win situatie en een succesvolle campagne!
Wil je weten wat J’Agency voor jou kan betekenen?
© 2023 JAYGENCY. All rights reserved | Development by Vink Creative