Guts & Gusto influencer campagne
Briefing
In het YouTube programma ‘Krijg de Kleren’, zoeken Bobbie Bodt en haar gast een outfit voor elkaar. Na vier succesvolle seizoenen kreeg het programma afgelopen jaar een vijfde seizoen. Ditmaal in samenwerking met het kledingmerk Guts and Gusto! Een succesvolle samenwerking die wij tot stand hebben gebracht.
Uitwerking
Voor Guts and Gusto was deze samenwerking een mooie manier om hun merk onder de aandacht te brengen bij de gewenste doelgroep (jongvolwassenen). De influencers die te gast waren in dit seizoen zijn: Julia Mekkes, La Vie Sanne, Saskia Weerstand, Lynn van de Vorst en Kelly Buth. Er is juist gekozen voor een diversiteit aan gasten om zo veel verschillende doelgroepen binnen de leeftijdsgroep te bereiken.
Uiteindelijk is de campagne een unieke 360-graden campagne geworden, waarbij zowel de influencer, als de gasten én zelfs het merk de serie zelf extra heeft gepromoot. Door alle fragmenten die vanuit deze verschillende kanalen zijn gedeeld, is er op Instagram een hoge interactie geweest rondom het programma ‘Krijg de Kleren’. Terugkijkend op de samenwerking heeft het Guts and Gusto veel aandacht opgeleverd. Niet geheel onbelangrijk heeft het ook een verhoogde conversie gegenereerd. Wederom zijn we weer een hele fijne samenwerking aangegaan die voor beide partijen veel succes heeft opgeleverd.
Wil je weten wat J’Agency voor jou kan betekenen?
© 2023 JAYGENCY. All rights reserved | Development by Vink Creative